ვაკანსიები

ვაკანსიები

სერვის ცენტრის მენეჯერი - თბილისი

გამოქვეყნდა: 20-02-2020 ბოლო ვადა: 20-03-2020

ძირითადი მოვალეობები:

  • სერვის ცენტრის ყოველდღიური საქმიანობის მართვა
  • დაქვემდებარებული თანამშრომლების სამუშაოების, ფუნქცია-მოვალეობების განსაზღვრა, განაწილება, შესრულების კონტროლი
  • სერვის ცენტრის დოკუმენტაციის ადმინისტრირება, დადგენილ პროცედურებთან/წესებთან შესაბამისობის მონიტორინგი
  • სერვის ცენტრის მიერ შესრულებეული სამუშაოს პერიოდული ანალიზი და კონტროლი
  • სერვის ცენტრის საკრედიტო და საოპერაციო პროდუქტების გაყიდვების ზრდის ხელშეწყობა, გეგმების შესრულების უზრუნველყოფა და კონტროლი
  • მისოს საკრედიტო კომიტეტში მონაწილეობა, წარმოდგენილი სასესხო დოკუმენტაციის შიდა ინსტრუქციებთან და მარეგულირებელ ნორმებთან შესაბამისობის უზრუნველყოფა, გირაოს სარეალიზაციო ფასის  განსაზღვრა და სესხზე გადაწყვეტილების მიღება
  • სესხების გაცემის ავტორიზება და  დაფარვების მონიტორინგი
  • რისკების გეგმის შესრულების უზრუნველყოფა და კონტროლი, საკრედიტო და საოპერაციო რისკების გამოვლენა და ხელმძღვანელობის ინფორმირება
  • სერვის ცენტრის ბიუჯეტის შედგენაში მონაწილეობა; მისი შესრულების კონტროლი და დაგეგმილ მაჩვენებლებთან შედარებით არსებული ხარვეზების გამომწვევი მიზეზების მიტიგაციის ზომების განსაზღვრა
  • სალაროში ფულის მოძრაობის კონტროლი
  • სერვის ცენტრის სალაროს ნაშთების ლიმიტების შესახებ რეკომენდაციების მომზადება
  • ნაღდი ფულისა და სხვა ფასეულობის ინკასაციის ორგანიზება
  • რეგიონის ბაზრის და კონკურენტების მუდმივი ანალიზი და მონიტორინგი
  •  სერვის ცენტრის საკადრო საკითხების ორგანიზება
  • სერვის ცენტრის საკანცელარიო და სამეურნეო საქონლით მომარაგება
  •  მისოს სარეკლამო აქტივობის, საინფორმაციო პოლიტიკის  განხორციელებაში მონაწილეობის მიღება
  •  სერვის ცენტრის საქმიანობის შესახებ ანგარიშების მომზადება და დადგენილ ვადებში შესაბამის ხელმძღვანელ პირებთან წარდგენა
  •  სერვის ცენტრისათვის დამტკიცებული ბიუჯეტის განკარგვა და ბიუჯეტის ფარგლებში საქონლისა და მომსახურების შეძენა.

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

  • განათლება: უმაღლესი განათლება - ეკონომიკის, ბიზნესის ადმინისტრირების ან მსგავსი მიმართულებით
  • გამოცდილება: საფინანსო სფეროში მუშაობის მინიმუმ 3 წლიანი გამოცდილება, მათ შორის მსგავს პოზიციაზე მუშაობის მინიმუმ 1 წლიანი გამოცდილება

აუცილებელია: 

  • საფინანსო ბაზარის ცოდნა
  • საბანკო პროგრამების ძირეული ცოდნა და მუშაობის პრაქტიკული გამოცდილება
  • მიკროსაფინანსო ბაზრის მიმდინარე ტენდენციების ცოდნა
  • საქართველოს მიკროსაფინანსო სექტორის მარეგულირებელი კანონმდებლობის ძირეული ცოდნა
  • საოფისე პროგრამების მაღალ დონეზე ცოდნა
  • სასურველია - ინგლისური და რუსული ენების ცოდნა
  • უნარები: ანალიტიკური აზროვნება, გუნდის მართვის უნარი, მაღალი პასუხისმგებლობის  გრძნობა, პრობლემების გადაჭრის და გადაწყვეტილების დამოუკიდებლად მიღების უნარი, კარგი ზეპირი და წერილობითი კომუნიკაციის უნარი.
     
განაცხადის შეტანა Linkedin-ით
განაცხადის შეტანა CV-ით

სერვის ცენტრის მენეჯერი - ზუგდიდი

გამოქვეყნდა: 20-02-2020 ბოლო ვადა: 20-03-2020

ძირითადი მოვალეობები:

  • სერვის ცენტრის ყოველდღიური საქმიანობის მართვა
  • დაქვემდებარებული თანამშრომლების სამუშაოების, ფუნქცია-მოვალეობების განსაზღვრა, განაწილება, შესრულების კონტროლი
  • სერვის ცენტრის დოკუმენტაციის ადმინისტრირება, დადგენილ პროცედურებთან/წესებთან შესაბამისობის მონიტორინგი
  • სერვის ცენტრის მიერ შესრულებეული სამუშაოს პერიოდული ანალიზი და კონტროლი
  • სერვის ცენტრის საკრედიტო და საოპერაციო პროდუქტების გაყიდვების ზრდის ხელშეწყობა, გეგმების შესრულების უზრუნველყოფა და კონტროლი
  • მისოს საკრედიტო კომიტეტში მონაწილეობა, წარმოდგენილი სასესხო დოკუმენტაციის შიდა ინსტრუქციებთან და მარეგულირებელ ნორმებთან შესაბამისობის უზრუნველყოფა, გირაოს სარეალიზაციო ფასის  განსაზღვრა და სესხზე გადაწყვეტილების მიღება
  • სესხების გაცემის ავტორიზება და  დაფარვების მონიტორინგი
  • რისკების გეგმის შესრულების უზრუნველყოფა და კონტროლი, საკრედიტო და საოპერაციო რისკების გამოვლენა და ხელმძღვანელობის ინფორმირება
  • სერვის ცენტრის ბიუჯეტის შედგენაში მონაწილეობა, მისი შესრულების კონტროლი და დაგეგმილ მაჩვენებლებთან შედარებით არსებული ხარვეზების გამომწვევი მიზეზების მიტიგაციის ზომების განსაზღვრა
  • სალაროში ფულის მოძრაობის კონტროლი
  • სერვის ცენტრის სალაროს ნაშთების ლიმიტების შესახებ რეკომენდაციების მომზადება
  • ნაღდი ფულისა და სხვა ფასეულობის ინკასაციის ორგანიზება
  • რეგიონის ბაზრის და კონკურენტების მუდმივი ანალიზი და მონიტორინგი
  • სერვის ცენტრის საკადრო საკითხების ორგანიზება
  • სერვის ცენტრის საკანცელარიო და სამეურნეო საქონლით მომარაგება
  • მისოს სარეკლამო აქტივობის, საინფორმაციო პოლიტიკის  განხორციელებაში მონაწილეობის მიღება
  • სერვის ცენტრის საქმიანობის შესახებ ანგარიშების მომზადება და დადგენილ ვადებში შესაბამის ხელმძღვანელ პირებთან წარდგენა
  • სერვის ცენტრისათვის დამტკიცებული ბიუჯეტის განკარგვა და ბიუჯეტის ფარგლებში საქონლისა და მომსახურების შეძენა.

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

  • განათლება: უმაღლესი განათლება - ეკონომიკის, ბიზნესის ადმინისტრირების ან მსგავსი მიმართულებით;
  • გამოცდილება: საფინანსო სფეროში მუშაობის მინიმუმ 3 წლიანი გამოცდილება, მათ შორის მსგავს პოზიციაზე მუშაობის მინიმუმ 1 წლიანი გამოცდილება

 აუცილებელია: 

  • საფინანსო ბაზარის ცოდნა
  • საბანკო პროგრამების ძირეული ცოდნა და მუშაობის პრაქტიკული გამოცდილება
  • მიკროსაფინანსო ბაზრის მიმდინარე ტენდენციების ცოდნა
  • საქართველოს მიკროსაფინანსო სექტორის მარეგულირებელი კანონმდებლობის ძირეული ცოდნა
  • საოფისე პროგრამების მაღალ დონეზე ცოდნა
  • სასურველია - ინგლისური და რუსული ენების ცოდნა
  • უნარები: ანალიტიკური აზროვნება, გუნდის მართვის უნარი, მაღალი პასუხისმგებლობის  გრძნობა, პრობლემების გადაჭრის და გადაწყვეტილების დამოუკიდებლად მიღების უნარი, კარგი ზეპირი და წერილობითი კომუნიკაციის უნარი.
განაცხადის შეტანა Linkedin-ით
განაცხადის შეტანა CV-ით

ბიზნეს დაკრედიტების ექსპერტი - თბილისი

გამოქვეყნდა: 20-02-2020 ბოლო ვადა: 20-03-2020

ძირითადი მოვალეობები:

  • საკრედიტო გეგმის შესრულება ეფექტური გაყიდვების გზით
  • საკრედიტო პორტფელის ხარისხსა და განვითარებაზე ზრუნვა
  • პოტენციური მომხმარებლებისთვის კომპანიის პროდუქტების გაცნობა /  შეთავაზება
  • მომხმარებლის ხარისხიანი, ზუსტი და კვალიფიციური მომსახურება, კომპანიის სტნადარტების შესაბამისად
  • საკრედიტო განაცხადის მიღება, მომხმარებელთან ჩაღრმავებული ინტერვიუს წარმოება  და მისი ზოგადი ფინანსური მდგომარეობის შეფასება
  • საკრედიტო ფაილების მომზადება და მათი საკრედიტო კომიტეტზე წარდგენა
  • სესხის გაცემასთან დაკავშირებული პროცედურების წარმოება
  • საკრედიტო პორტფელის ხარისხის მონიტორინგი
  • ვადაგადაცილებულ სესხებზე მუშაობა და დაფარვის უზრუნველყოფა
  • შესრულებული სამუშაოს ანგარიშგება უშუალო ხელმძღვანელთან.

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

  • უმაღლესი განათლება საბანკო, საფინანსო, ეკონომიკური განხრით
  • სასურველია საფინანსო სექტორში ანალოგიურ პოზიციაზე მუშაობის 1 წლიანი გამოცდილება
  • საოფისე კომპიუტერული პროგრამების (MS Office) ცოდნა
  • გუნდური მუშაობის უნარი
  • ანალიტიკური აზროვნება
  • პრობლემების გადაჭრის და გადაწყვეტილების დამოუკიდებლად მიღების უნარი
  • პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა
  • კარგი ზეპირი და წერილობითი კომუნიკაციის უნარი
  • სოციალურად გახსნილი და სხარტად მოაზროვნე
  • კეთილსინდისიერი, მოტივირებული, შრომისმოყვარე, ორგანიზებული.
განაცხადის შეტანა Linkedin-ით
განაცხადის შეტანა CV-ით

დისტანციური გაყიდვების მენეჯერი - თბილისი

გამოქვეყნდა: 14-02-2020 ბოლო ვადა: 14-03-2020

ძირითადი მოვალეობები:

  • დისტანციური არხების მეშვეობით პოტენციური კლიენტების მოძიება მოლაპარაკებების წარმოება, შეთავაზების გაკეთება და პროდუქტების გაყიდვა ( Facebook, ინტერნეტი, სატელეფონო გაყიდვები)
  • ორგანიზაციის საკრედიტო პროდუქტებისა და პროცესების შესწავლა.

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

  • ბაკალავრი ან ბაკალავრიატის კურსის სტუდენტი - ფინანსების, მათემატიკის ან მომიჯნავე განხრით
  • სოციალურ ქსელთან და სხვა დისტანციურ საკომუნიკაციო არხებთან მუშაობის გამოცდილება
  • ეფექტური კომუნიკაციის და მოლაპარაკების წარმართვის უნარი
  • პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა
  • კეთილსინდისიერი, მოტივირებული, შრომისმოყვარე, ორგანიზებული.

უნარ - ჩვევები:

  • ეფექტური კომუნიკაციის და დარწმუნების უნარი
  • ინფორმაციის მოძიების და გადამოწმების უნარი
  • გაყიდვების უნარი.

დაინტერესებულ კანდიდატებს, გთხოვთ, ატვირთოთ თქვენი რეზიუმე. ან გადმოგზავნოთ რეზიუმე შემდეგ ელ. ფოსტაზე: sales@mbc.com.ge

განაცხადის შეტანა Linkedin-ით
განაცხადის შეტანა CV-ით

მოლარე - თბილისი

გამოქვეყნდა: 14-02-2020 ბოლო ვადა: 14-03-2020

ძირითადი მოვალეობები:

  • კლიენტთა სწრაფი, ეფექტური და თავაზიანი მომსახურება
  • ნაღდ ფულთან დაკავშირებული ოპერაციების წარმოება
  • ფულადი სახსრების მართვა და კონტროლი სალაროში
  • ფულადი გზავნილების სისტემით ოპერაციების განხორციელება
  • ვალუტის გაცვლითი ოპერაციების წარმოება
  • კომუნალური გადახდების განხორციელება
  • დოკუმენტაციის სწორი და დროული წარმოება
  • კლიენტების მოზიდვა, მათთვის კონსულტაციების გაწევა და კომპანიის პროდუქტების შეთავაზება.

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

  • ბაკალავრის ხარისხი ეკონომიკის/ფინანსების/საბანკო საქმის ან ბიზნესის სფეროში
  • მუშაობის მინიმუმ 1 წლიანი გამოცდილება ანალოგიურ პოზიციაზე
  • სასურველია ინგლისური და რუსული ენების ცოდნა
  • საოფისე კომპიუტერული პროგრამების ცოდნა
  • სასურველია საბანკო კომპიუტერული პროგრამა ALTA-ში მუშაობის გამოცდილება
  • გუნდური მუშაობის უნარი, ანალიტიკური აზროვნება
  • პრობლემების გადაჭრის და გადაწყვეტილების დამოუკიდებლად მიღების უნარი
  • პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა
  • კარგი ზეპირი და წერილობითი კომუნიკაციის უნარი
  • კეთილსინდისიერი, მოტივირებული, შრომისმოყვარე, ორგანიზებული
  • კლიენტების თავაზიანად მომსახურების უნარი.
განაცხადის შეტანა Linkedin-ით
განაცხადის შეტანა CV-ით

მოლარე - ახალციხე

გამოქვეყნდა: 10-02-2020 ბოლო ვადა: 10-03-2020

ძირითადი მოვალეობები:

  • კლიენტთა სწრაფი, ეფექტური და თავაზიანი მომსახურება
  • ნაღდ ფულთან დაკავშირებული ოპერაციების წარმოება
  • ფულადი სახსრების მართვა და კონტროლი სალაროში
  • ფულადი გზავნილების სისტემით ოპერაციების განხორციელება
  • ვალუტის გაცვლითი ოპერაციების წარმოება
  • კომუნალური გადახდების განხორციელება
  • დოკუმენტაციის სწორი და დროული წარმოება
  • კლიენტების მოზიდვა, მათთვის კონსულტაციების გაწევა და კომპანიის პროდუქტების შეთავაზება.

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

  • ბაკალავრის ხარისხი ეკონომიკის/ფინანსების/საბანკო საქმის ან ბიზნესის სფეროში
  • მუშაობის მინიმუმ 1 წლიანი გამოცდილება ანალოგიურ პოზიციაზე
  • სასურველია ინგლისური და რუსული ენების ცოდნა
  • საოფისე კომპიუტერული პროგრამების ცოდნა
  • სასურველია საბანკო კომპიუტერული პროგრამა ALTA-ში მუშაობის გამოცდილება
  • გუნდური მუშაობის უნარი, ანალიტიკური აზროვნება
  • პრობლემების გადაჭრის და გადაწყვეტილების დამოუკიდებლად მიღების უნარი
  • პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა
  • კარგი ზეპირი და წერილობითი კომუნიკაციის უნარი
  • კეთილსინდისიერი, მოტივირებული, შრომისმოყვარე, ორგანიზებული
  • კლიენტების თავაზიანად მომსახურების უნარი.
განაცხადის შეტანა Linkedin-ით
განაცხადის შეტანა CV-ით

მოლარე - ლაგოდეხი

გამოქვეყნდა: 10-02-2020 ბოლო ვადა: 10-03-2020

ძირითადი მოვალეობები:

  • კლიენტთა სწრაფი, ეფექტური და თავაზიანი მომსახურება
  • ნაღდ ფულთან დაკავშირებული ოპერაციების წარმოება
  • ფულადი სახსრების მართვა და კონტროლი სალაროში
  • ფულადი გზავნილების სისტემით ოპერაციების განხორციელება
  • ვალუტის გაცვლითი ოპერაციების წარმოება
  • კომუნალური გადახდების განხორციელება
  • დოკუმენტაციის სწორი და დროული წარმოება
  • კლიენტების მოზიდვა, მათთვის კონსულტაციების გაწევა და კომპანიის პროდუქტების შეთავაზება.

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

  • ბაკალავრის ხარისხი ეკონომიკის/ფინანსების/საბანკო საქმის ან ბიზნესის სფეროში
  • მუშაობის მინიმუმ 1 წლიანი გამოცდილება ანალოგიურ პოზიციაზე
  • სასურველია ინგლისური და რუსული ენების ცოდნა
  • საოფისე კომპიუტერული პროგრამების ცოდნა
  • სასურველია საბანკო კომპიუტერული პროგრამა ALTA-ში მუშაობის გამოცდილება
  • გუნდური მუშაობის უნარი, ანალიტიკური აზროვნება
  • პრობლემების გადაჭრის და გადაწყვეტილების დამოუკიდებლად მიღების უნარი
  • პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა
  • კარგი ზეპირი და წერილობითი კომუნიკაციის უნარი
  • კეთილსინდისიერი, მოტივირებული, შრომისმოყვარე, ორგანიზებული
  • კლიენტების თავაზიანად მომსახურების უნარი.
განაცხადის შეტანა Linkedin-ით
განაცხადის შეტანა CV-ით

Salesman

გამოქვეყნდა: 06-02-2020 ბოლო ვადა: 06-03-2020

ძირითადი მოვალეობები:

  • დისტანციური არხების მეშვეობით პოტენციური კლიენტების მოძიება მოლაპარაკებების წარმოება, შეთავაზების გაკეთება და პროდუქტების გაყიდვა ( Facebook, ინტერნეტი, სატელეფონო გაყიდვები)
  • ორგანიზაციის საკრედიტო პროდუქტებისა და პროცესების შესწავლა.

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

  • ბაკალავრი ან ბაკალავრიატის კურსის სტუდენტი ფინანსების მათემატიკის ან მომიჯნავე განხრით
  • სოციალურ ქსელთან და სხვა დისტანციურ საკომუნიკაციო არხებთან მუშაობის გამოცდილება
  • ეფექტური კომუნიკაციის და მოლაპარაკების წარმართვის უნარი
  • პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა
  • კეთილსინდისიერი, მოტივირებული, შრომისმოყვარე, ორგანიზებული.

უნარ - ჩვევები:

  • ეფექტური კომუნიკაციის და დარწმუნების უნარი
  • ინფორმაციის მოძიების და გადამოწმების უნარი
  • გაყიდვების უნარი.

 

განაცხადის შეტანა Linkedin-ით
განაცხადის შეტანა CV-ით

სერვის ცენტრის მენეჯერი - მარნეული

გამოქვეყნდა: 25-02-2020 ბოლო ვადა: 25-03-2020

ძირითადი მოვალეობები:

  • სერვის ცენტრის ყოველდღიური საქმიანობის მართვა
  • დაქვემდებარებული თანამშრომლების სამუშაოების, ფუნქცია-მოვალეობების განსაზღვრა, განაწილება, შესრულების კონტროლი
  • სერვის ცენტრის დოკუმენტაციის ადმინისტრირება, დადგენილ პროცედურებთან/წესებთან შესაბამისობის მონიტორინგი
  • სერვის ცენტრის მიერ შესრულებეული სამუშაოს პერიოდული ანალიზი და კონტროლი
  • სერვის ცენტრის საკრედიტო და საოპერაციო პროდუქტების გაყიდვების ზრდის ხელშეწყობა, გეგმების შესრულების უზრუნველყოფა და კონტროლი
  • მისოს საკრედიტო კომიტეტში მონაწილეობა, წარმოდგენილი სასესხო დოკუმენტაციის შიდა ინსტრუქციებთან და მარეგულირებელ ნორმებთან შესაბამისობის უზრუნველყოფა, გირაოს სარეალიზაციო ფასის  განსაზღვრა და სესხზე გადაწყვეტილების მიღება
  • სესხების გაცემის ავტორიზება და  დაფარვების მონიტორინგი
  • რისკების გეგმის შესრულების უზრუნველყოფა და კონტროლი, საკრედიტო და საოპერაციო რისკების გამოვლენა და ხელმძღვანელობის ინფორმირება
  • სერვის ცენტრის ბიუჯეტის შედგენაში მონაწილეობა; მისი შესრულების კონტროლი და დაგეგმილ მაჩვენებლებთან შედარებით არსებული ხარვეზების გამომწვევი მიზეზების მიტიგაციის ზომების განსაზღვრა
  • სალაროში ფულის მოძრაობის კონტროლი
  • სერვის ცენტრის სალაროს ნაშთების ლიმიტების შესახებ რეკომენდაციების მომზადება
  • ნაღდი ფულისა და სხვა ფასეულობის ინკასაციის ორგანიზება
  • რეგიონის ბაზრის და კონკურენტების მუდმივი ანალიზი და მონიტორინგი
  • სერვის ცენტრის საკადრო საკითხების ორგანიზება
  • სერვის ცენტრის საკანცელარიო და სამეურნეო საქონლით მომარაგება
  • მისოს სარეკლამო აქტივობის, საინფორმაციო პოლიტიკის  განხორციელებაში მონაწილეობის მიღება
  • სერვის ცენტრის საქმიანობის შესახებ ანგარიშების მომზადება და დადგენილ ვადებში შესაბამის ხელმძღვანელ პირებთან წარდგენა
  • სერვის ცენტრისათვის დამტკიცებული ბიუჯეტის განკარგვა და ბიუჯეტის ფარგლებში საქონლისა და მომსახურების შეძენა.


საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

  • განათლება: უმაღლესი განათლება - ეკონომიკის, ბიზნესის ადმინისტრირების ან მსგავსი მიმართულებით
  • გამოცდილება: საფინანსო სფეროში მუშაობის მინიმუმ 3 წლიანი გამოცდილება, მათ შორის მსგავს პოზიციაზე მუშაობის მინიმუმ 1 წლიანი გამოცდილება

აუცილებელია: 

  • საფინანსო ბაზარის ცოდნა
  • საბანკო პროგრამების ძირეული ცოდნა და მუშაობის პრაქტიკული გამოცდილება
  • მიკროსაფინანსო ბაზრის მიმდინარე ტენდენციების ცოდნა
  • საქართველოს მიკროსაფინანსო სექტორის მარეგულირებელი კანონმდებლობის ძირეული ცოდნა
  • საოფისე პროგრამების მაღალ დონეზე ცოდნა
  • სასურველია - ინგლისური და რუსული ენების ცოდნა
  • უნარები: ანალიტიკური აზროვნება, გუნდის მართვის უნარი, მაღალი პასუხისმგებლობის  გრძნობა, პრობლემების გადაჭრის და გადაწყვეტილების დამოუკიდებლად მიღების უნარი, კარგი ზეპირი და წერილობითი კომუნიკაციის უნარი.
განაცხადის შეტანა Linkedin-ით
განაცხადის შეტანა CV-ით

ბიზნეს/აგრო დაკრედიტების ექსპერტი - ლაგოდეხი

გამოქვეყნდა: 04-02-2020 ბოლო ვადა: 04-03-2020

ძირითადი მოვალეობები:

  • საკრედიტო გეგმის შესრულება ეფექტური გაყიდვების გზით
  • საკრედიტო პორტფელის ხარისხსა და განვითარებაზე ზრუნვა
  • პოტენციური მომხმარებლებისთვის კომპანიის პროდუქტების გაცნობა/შეთავაზება
  • მომხმარებლის ხარისხიანი, ზუსტი და კვალიფიციური მომსახურება, კომპანიის სტნადარტების შესაბამისად
  • საკრედიტო განაცხადის მიღება, მომხმარებელთან ჩაღრმავებული ინტერვიუს წარმოება  და მისი ზოგადი ფინანსური მდგომარეობის შეფასება
  • საკრედიტო ფაილების მომზადება და მათი საკრედიტო კომიტეტზე წარდგენა
  • სესხის გაცემასთან დაკავშირებული პროცედურების წარმოება
  • საკრედიტო პორტფელის ხარისხის მონიტორინგი
  • ვადაგადაცილებულ სესხებზე მუშაობა და დაფარვის უზრუნველყოფა
  • შესრულებული სამუშაოს ანგარიშგება უშუალო ხელმძღვანელთან.

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

  • უმაღლესი განათლება საბანკო, საფინანსო, ეკონომიკური განხრით
  • სასურველია საფინანსო სექტორში ანალოგიურ პოზიციაზე მუშაობის 1 წლიანი გამოცდილება
  • საოფისე კომპიუტერული პროგრამების (MS Office) ცოდნა
  • გუნდური მუშაობის უნარი
  • ანალიტიკური აზროვნება
  • პრობლემების გადაჭრის და გადაწყვეტილების დამოუკიდებლად მიღების უნარი
  • პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა
  • კარგი ზეპირი და წერილობითი კომუნიკაციის უნარი
  • სოციალურად გახსნილი და სხარტად მოაზროვნე
  • კეთილსინდისიერი, მოტივირებული, შრომისმოყვარე, ორგანიზებული.
განაცხადის შეტანა Linkedin-ით
განაცხადის შეტანა CV-ით

1 2