ვაკანსიები

ვაკანსიები

სალაროს უფროსი - გურჯაანი

გამოქვეყნდა: 23-09-2022 ბოლო ვადა: 23-10-2022

ძირითადი მოვალეობები:

  • სალაროს ოპერაციების მართვის პროცესის ორგანიზება, კონტროლის განხორციელება, პრობლემური საკითხების მართვა - გადაწყვეტა;
  • სალარო ოპერაციების წარმოება;
  • სალაროს გაყიდვების გეგმების შესრულების კონტროლი;
  • საოპერაციო პროდუქტების გაყიდვების ხელშეწყობა და სტიმულირება;
  • თვიური რეპორტინგი საოპერაციო პროდუქტების მიხედვით;
  • სერვის ცენტრის სალაროს ნაღდი ფულის ლიმიტების კონტროლი;
  • ლიმიტების დარღვევის შემთხვევებში მათი აღმოჩენა და ადეკვატური რეაგირება;
  • დღის ბოლოს სალაროს თანამშრომლების ნაშთების შემოწმება;
  • სისტემატურად სალაროსა და საცავში არსებული ნაშთების საკონტროლო გადათვლა;
  • ნაღდი ფულისა და სხვა ფასეულობის ინკასაციის ორგანიზება და განხორციელება;
  • სალაროსა და საცავის გასაღებების, ბეჭდების, მკაცრი აღრიცხვის დოკუმენტების შენახვა, მოძრაობის კონტროლი;
  • მეტობა/დანაკლისის აქტების გაფორმება, ნაშთების გასწორების უზრუნველყოფა;
  • სალაროს დღიური საბუთების შემოწმება;

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

  • უმაღლესი განათლება ეკონომიკის/ბიზნესის ან შესატყვის დარგებში;
  • საფინანსო სფეროში მუშაობის მინიმუმ 3 წლიანი გამოცდილება;
  • აქედან მსგავს პოზიციაზე - მენეჯერული მუშაობის 1 წლიანი გამოცდილება (სასურველია);
  • საოფისე კომპიუტერული პროგრამების სრულყოფილი ცოდნა;
  • ინგლისური და რუსული ენების ცოდნა;
  • ანალიტიკური აზროვნების უნარი;
  • სტრესულ გარემოში მუშაობის უნარი;
  • გუნდური მუშაობის უნარი;
  • დროის მართვის უნარი;
  • კომუნიკაბელური, პუნქტუალური, პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა.
     
განაცხადის შეტანა Linkedin-ით
განაცხადის შეტანა CV-ით

უსაფრთხოების ოფიცერი/დაცვის თანამშრომელი - თბილისი

გამოქვეყნდა: 23-09-2022 ბოლო ვადა: 23-10-2022

სამუშაო გრაფიკი: ცვლებით 

ძირითადი ფუნქცია-მოვალეობები:

  • ობიექტზე საზოგადოებრივი წესრიგის დაცვა;
  • ობიექტზე არსებული კამერების მონიტორინგი;


პოზიციისთვის საჭირო მოთხოვნები და უნარები:

  • დისციპლინირებულობა;
  • თავაზიანობა
  • პასუხისმგებლობის გრძნობა;
  • მოქნილობა;
  • ოპერატიული რეაგირება;
  • ორგანიზებულობა;
  • მსგავს პოზიციაზე მუშაობის მინიმუმ 1 წლიანი გამოცდილება
განაცხადის შეტანა Linkedin-ით
განაცხადის შეტანა CV-ით

დაკრედიტების ექსპერტი / საკრედიტო მიმართულების სტაჟიორი

გამოქვეყნდა: 19-09-2022 ბოლო ვადა: 20-10-2022

ძირითადი მოვალეობები:

  • საკრედიტო გეგმის შესრულება ეფექტური გაყიდვების გზით;
  • საკრედიტო პორტფელის ხარისხსა და განვითარებაზე ზრუნვა;
  • პოტენციური მომხმარებლებისთვის კომპანიის პროდუქტების გაცნობა /  შეთავაზება;
  • მომხმარებლის ხარისხიანი, ზუსტი და კვალიფიციური მომსახურება, კომპანიის სტნადარტების შესაბამისად;
  • საკრედიტო განაცხადის მიღება, მომხმარებელთან ჩაღრმავებული ინტერვიუს წარმოება  და მისი ზოგადი ფინანსური მდგომარეობის შეფასება;
  • საკრედიტო ფაილების მომზადება და მათი საკრედიტო კომიტეტზე წარდგენა;
  • სესხის გაცემასთან დაკავშირებული პროცედურების წარმოება.
  • საკრედიტო პორტფელის ხარისხის მონიტორინგი;
  • ვადაგადაცილებულ სესხებზე მუშაობა და დაფარვის უზრუნველყოფა;
  • შესრულებული სამუშაოს ანგარიშგება უშუალო ხელმძღვანელთან.

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

  • უმაღლესი განათლება საბანკო, საფინანსო, ეკონომიკური განხრით;
  • საოფისე კომპიუტერული პროგრამების (MS Office) ცოდნა;
  • გუნდური მუშაობის უნარი;
  • ანალიტიკური აზროვნება;
  • პრობლემების გადაჭრის და გადაწყვეტილების დამოუკიდებლად მიღების უნარი;
  • პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა;
  • კარგი ზეპირი და წერილობითი კომუნიკაციის უნარი;
  • სოციალურად გახსნილი და სხარტად მოაზროვნე;
  • კეთილსინდისიერი, მოტივირებული, შრომისმოყვარე, ორგანიზებული.


 

განაცხადის შეტანა Linkedin-ით
განაცხადის შეტანა CV-ით

სატელეფონო გაყიდვების ოპერატორი

გამოქვეყნდა: 19-09-2022 ბოლო ვადა: 19-10-2022

ძირითადი ფუნქცია-მოვალეობები: 

  • სესხის განაცხადის შევსების შემდეგ პოტენციურ მომხმარებლებთან გამავალი ზარების განხორციელება სესხის შეთავაზების და გაყიდვის მიზნით
  • მისოს მომხმარებელთან ტელეფონით დაკავშირება და კომპანიაში მიმდინარე სიახლეების, აქციების და ახალი პროდუქტების გაცნობა/შეთავაზება
  • გაყიდვების ხელშეწყობა და მისოს პროდუქტების ეფექტურად წარმოჩენა, მომხმარებელთა დაინტერესების გაზრდა
  • გაყიდვების პროცესის მონიტორინგი და მომხმარებლის შეპირების გადამოწმება 
  • პოტენციური კლიენტების ბაზის შექმნა და მართვა
  • ინფორმაციის სწორად დაფიქსირება, კლასიფიკაცია და დროული რეაგირება
  • კომპანიის პროდუქტებისა და სერვისების შესახებ დეტალური ინფორმაციის ცოდნა
  • პროდუქტებსა და პროცედურებზე უტყუარი ინფორმაციის გაცემა და საჭიროების შემთხვევაში, სწორად გადამისამართება
  • მომხმარებელთან კომუნიკაცია კომპანიაში არსებული მომსახურების სტანდარტის შესაბამისად
  • მომხმარებელთა კმაყოფილებაზე მუდმივი ზრუნვა და რთულ მომხმარებელთან ეფექტური კომუნიკაციის წარმოება
  • მიღებული ინფორმაციიდან გამომდინარე, გაყიდვების პროცესის გაუმჯობესებაზე წინადადების წარდგენა
  • განვითარების მიზნით დაგეგმილ ტრენინგებსა და სემინარებზე დასწრება
  • ინდივიდუალური და გუნდური მიზნების შესრულება

პოზიციისთვის საჭირო საკვალიფიკაციო მოთხოვნები და უნარები:

  • უმაღლესი განათლება 
  • რუსული ენის სასაუბრო დონეზე ცოდნა
  • MS office პროგრამების ცოდნა

უნარ - ჩვევები:

  • გამართული წერისა და მეტყველების, კომუნიკაციის კარგი უნარი
  • ეფექტიანი გაყიდვების უნარი
  • კლიენტების დარწმუნების და გადაწყვეტილების დამოუკიდებლად მიღების უნარი
  • მჭიდრო გრაფიკის პირობებში მუშაობის უნარი
  • პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა
  • გაწონასწორებული, დეტალებზე ორიენტირებული, პუნქტუალური
  • გუნდური მუშაობის უნარი
     
განაცხადის შეტანა Linkedin-ით
განაცხადის შეტანა CV-ით

სატელეფონო (ქოლის) გაყიდვების სპეციალისტი - ბათუმი

გამოქვეყნდა: 12-09-2022 ბოლო ვადა: 08-10-2022

ძირითადი მოვალეობები:

  •     ორგანიზაციის საკრედიტო პროდუქტებისა და პროცესების შესწავლა;
  •     პოტენციური მომხმარებლების მოძიება სოციალური ქსელითა და სხვა დისტანციური არხებით.
  •     პოტენციურ მომხმარებელთან სატელეფონო კომუნიკაცია და მისოს პროდუქტების გაცნობა/შეთავაზება.
  •     სოციალურ ქსელში პროფილი/გვერდი/ჯგუფის შექმნა და მისი აქტიურობის ზრდის უზრუნველყოფა.
  •     დისტანციური არხების მიხედვით მოძიებულ კლიენტთა ბაზის წარმოება და განახლება;
  •     მომხმარებელის საჭირებოს ანალიზი და მასზე ორიენტირებული შეთავაზების გაკეთება;
  •     ყოველთვიური სატელეფონო  გაყიდვების მიმართულების გაყიდვების გეგმის შესრულება.
  •     ყოველდღიური ანგარიშის მომზადება მიმდინარე საქმიანობასა და შედეგებზე;
  •     დასახული გეგმის შესრულება;

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

  •     უმაღლესი განათლება/დამამთავრებელი კურსის სტუდენტი;
  •     MS Office პროგრამების ცოდნა;
  •     სასურველია მინიმუმ 1 წლიანი სამუშაო გამოცდილება გაყიდვების ქოლ-ცენტრში; 

  უნარ -ჩვევები

  •     სოციალური ქსელების მართვისა და მოლაპარაკებების ეფექტურად წარმართვის უნარი;
  •     სირთულეებთან გამკლავებისა და გადაწყვეტილების დამოუკიდებლად მიღების უნარი;
  •     პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა;
  •     მოტივირებული, შრომისმოყვარე, ორგანიზებული;
განაცხადის შეტანა Linkedin-ით
განაცხადის შეტანა CV-ით