ვაკანსიები

ვაკანსიები

მინი დაკრედიტების ექსპერტი - თბილისი, რუსთავი

გამოქვეყნდა: 18-10-2021 ბოლო ვადა: 18-11-2021

ძირითადი მოვალეობები:

  • კომპანიისთვის სასურველი კლიენტების მოძიება და მოზიდვა
  • კლიენტისგან სწორი ინფორმაციის ამოღება
  • კლიენტის სოციალური და ფინანსური ანალიზი
  • საკრედიტო პროექტის მომზადება და რისკების კომიტეტზე წარდგენა
  • სესხის გაცემის პორცესის უზრუნველყოფა
  • საკრედიტო პორტფელის მართვა


საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

 

  • ბაკალავრი ან ბაკალავრიატის კურსის სტუდენტი ფინანსების მათემატიკის ან მომიჯნავე განხრით
  • ელემენტარული მათემატიკის ცოდნა
  • ფინანსების საფუძვლების ცოდნა
  • ეფექტური კომუნიკაციის და დარწმუნების უნარი
  • ინფორმაციის მოძიების და გადამოწმების უნარი
  • გაყიდვების უნარი
  • საოფისე კომპიუტერული პროგრამების (MS Office) ცოდნა;
  • კეთილსინდისიერი, მოტივირებული, შრომისმოყვარე, ორგანიზებული.
განაცხადის შეტანა Linkedin-ით
განაცხადის შეტანა CV-ით

მიკრო დაკრედიტების ექსპერტი - ბათუმი

გამოქვეყნდა: 18-10-2021 ბოლო ვადა: 18-11-2021

ძირითადი მოვალეობები:

  • საკრედიტო გეგმის შესრულება ეფექტური გაყიდვების გზით;
  • საკრედიტო პორტფელის ხარისხსა და განვითარებაზე ზრუნვა;
  • პოტენციური მომხმარებლებისთვის კომპანიის პროდუქტების გაცნობა /  შეთავაზება;
  • მომხმარებლის ხარისხიანი, ზუსტი და კვალიფიციური მომსახურება, კომპანიის სტანდარტების შესაბამისად;
  • საკრედიტო განაცხადის მიღება, მომხმარებელთან ჩაღრმავებული ინტერვიუს წარმოება  და მისი ზოგადი ფინანსური მდგომარეობის შეფასება;
  • საკრედიტო ფაილების მომზადება და მათი საკრედიტო კომიტეტზე წარდგენა;
  • სესხის გაცემასთან დაკავშირებული პროცედურების წარმოება;
  • საკრედიტო პორტფელის ხარისხის მონიტორინგი;
  • ვადაგადაცილებულ სესხებზე მუშაობა და დაფარვის უზრუნველყოფა;
  • შესრულებული სამუშაოს ანგარიშგება უშუალო ხელმძღვანელთან;

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

  • უმაღლესი განათლება საბანკო, საფინანსო, ეკონომიკური განხრით;
  • საფინანსო სექტორში ანალოგიურ პოზიციაზე მუშაობის 1 წლიანი გამოცდილება;
  • საოფისე კომპიუტერული პროგრამების (MS Office) ცოდნა;
  • გუნდური მუშაობის უნარი;
  • ანალიტიკური აზროვნება;
  • პრობლემების გადაჭრის და გადაწყვეტილების დამოუკიდებლად მიღების უნარი;
  • პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა;
  • კარგი ზეპირი და წერილობითი კომუნიკაციის უნარი;
  • სოციალურად გახსნილი და სხარტად მოაზროვნე;
  • კეთილსინდისიერი, მოტივირებული, შრომისმოყვარე, ორგანიზებული.
განაცხადის შეტანა Linkedin-ით
განაცხადის შეტანა CV-ით

უსაფრთხოების მონიტორინგის ოფიცერი - თბილისი

გამოქვეყნდა: 18-10-2021 ბოლო ვადა: 18-11-2021

ძირითადი მოვალეობები:

 

  • კომპანიის ობიექტების ვიდეო-კამერების მონიტორინგი;
  • ვიდეო კამერების ჩანაწერების კონტროლი და ანალიზი;
  • ინციდენტების/დარღვევების იდენტიფიცირება;
  • გამოვლენილი დარღვევების შესახებ რეპორტების მომხადება;


საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

  • უმაღლესი განათლება;
  • მსგავს პოზიციაზე მუშაობის მინ. 1 წლიანი გამოცდილება;
  • მაღალი პასუხისმგებლობის გრძნობა;
  • პუნქტუალურობა;
  • დეტალებზე ორიენტირებულობა;
  • კომუნიკაბელურობა;
  • სიახლეებთან და ცვლილებებთან ადაპტაციის უნარი;
  • სამუშაო დროის ეფექტურად გადანაწილება და მართვა;
  • მოქნილობა და სისწრაფე;
  • სტრესულ რეჟიმში მუშაობის უნარი;
     
განაცხადის შეტანა Linkedin-ით
განაცხადის შეტანა CV-ით

უსაფრთხოების ტექნიკური მხარდაჭერის ოფიცერი - თბილისი

გამოქვეყნდა: 18-10-2021 ბოლო ვადა: 18-11-2021

ძირითადი მოვალეობები:

  • კომპანიის ობიექტებზე სამეთვალყურეო კამერების მონტაჟი;
  • სისტემური და პროგრამული უზრუნველყოფა;
  • სისტემის გამართულად მუშაობის მხარდაჭერა და მუდმივი მონიტორინგი;


საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

 

  • უმაღლესი განათლება;
  • მსგავს პოზიციაზე მუშაობის მინ. 1 წლიანი გამოცდილება;
  • მაღალი პასუხისმგებლობის გრძნობა;
  • პუნქტუალურობა;
  • დეტალებზე ორიენტირებულობა;
  • კომუნიკაბელურობა;
  • სიახლეებთან და ცვლილებებთან ადაპტაციის უნარი;
  • სამუშაო დროის ეფექტურად გადანაწილება და მართვა;
  • მოქნილოკა და სისწრაფე;
  • სტრესულ რეჟიმში მუშაობის უნარი;


 

განაცხადის შეტანა Linkedin-ით
განაცხადის შეტანა CV-ით

ქოლ-ცენტრის ოპერატორი - თბილისი

გამოქვეყნდა: 13-10-2021 ბოლო ვადა: 15-11-2021

ძირითადი მოვალეობები:
 

  • მისოს მომხმარებელთან ტელეფონით დაკავშირება და კომპანიაში მიმდინარე სიახლეების, აქციების და ახალი პროდუქტების გაცნობა/შეთავაზება;
  • პოტენციურ კლიენტებთან გამავალი ზარების განხორციელება პროდუქტების შეთავაზებისა და გაყიდვების მიზნით;
  • გაყიდვების ხელშეწყობა და მისოს პროდუქტების ეფექტურად წარმოჩენა, მომხმარებელთა დაინტერესების გაზრდა;
  • გაყიდვების პროცესის მონიტორინგი და მომხმარებლის შეპირების გადამოწმება;
  • პოტენციური კლიენტების ბაზის შექმნა და მართვა;
  • ინფორმაციის სწორად დაფიქსირება, კლასიფიკაცია და დროული რეაგირება;
  • კომპანიის პროდუქტებისა და სერვისების შესახებ დეტალური ინფორმაციის ცოდნა;
  • პროდუქტებსა და პროცედურებზე უტყუარი ინფორმაციის გაცემა და საჭიროების შემთხვევაში, სწორად გადამისამართება;
  • მომხმარებელთან კომუნიკაცია კომპანიაში არსებული მომსახურების სტანდარტის შესაბამისად;
  • საჭიროების შემთხვევაში მისოს ცხელ ხაზზე, ჩატში, ელ-ფოსტასა და Facebook გვერდზე შემოსულ კითხვებზე დროული პასუხი;
  • მომხმარებელთა კმაყოფილებაზე მუდმივი ზრუნვა და რთულ მომხმარებელთან ეფექტური კომუნიკაციის წარმოება;
  • მიღებული ინფორმაციიდან გამომდინარე, გაყიდვების პროცესის გაუმჯობესებაზე წინადადების წარდგენა;
  • განვითარების მიზნით დაგეგმილ ტრენინგებსა და სემინარებზე დასწრება;
  • ინდივიდუალური და გუნდური მიზნების შესრულება;   

 

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

  • უმაღლესი განათლება
  • რუსული ენის სასაუბრო დონეზე ცოდნა;
  • MS office პროგრამების ცოდნა;


უნარ - ჩვევები:

  • გამართული წერისა და მეტყველების, კომუნიკაციის კარგი უნარი;
  • ეფექტიანი გაყიდვების უნარი;
  • კლიენტების დარწმუნების და გადაწყვეტილების დამოუკიდებლად მიღების უნარი;
  • სტრესულ ვითარებაში მუშაობის უნარი;
  • მჭიდრო გრაფიკის პირობებში მუშაობის უნარი;
  • პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა;
  • გაწონასწორებული, დეტალებზე ორიენტირებული, პუნქტუალური;
  • გუნდური მუშაობის უნარი;
განაცხადის შეტანა Linkedin-ით
განაცხადის შეტანა CV-ით

სატელეფონო გაყიდვების ოპერატორი - თბილისი

გამოქვეყნდა: 13-10-2021 ბოლო ვადა: 15-11-2021

ძირითადი მოვალეობები:
 

  • მისოს მომხმარებელთან ტელეფონით დაკავშირება და კომპანიაში მიმდინარე სიახლეების, აქციების და ახალი პროდუქტების გაცნობა/შეთავაზება;
  • პოტენციურ კლიენტებთან გამავალი ზარების განხორციელება პროდუქტების შეთავაზებისა და გაყიდვების მიზნით;
  • გაყიდვების ხელშეწყობა და მისოს პროდუქტების ეფექტურად წარმოჩენა, მომხმარებელთა დაინტერესების გაზრდა;
  • გაყიდვების პროცესის მონიტორინგი და მომხმარებლის შეპირების გადამოწმება;
  • პოტენციური კლიენტების ბაზის შექმნა და მართვა;
  • ინფორმაციის სწორად დაფიქსირება, კლასიფიკაცია და დროული რეაგირება;
  • კომპანიის პროდუქტებისა და სერვისების შესახებ დეტალური ინფორმაციის ცოდნა;
  • პროდუქტებსა და პროცედურებზე უტყუარი ინფორმაციის გაცემა და საჭიროების შემთხვევაში, სწორად გადამისამართება;
  • მომხმარებელთან კომუნიკაცია კომპანიაში არსებული მომსახურების სტანდარტის შესაბამისად;
  • საჭიროების შემთხვევაში მისოს ცხელ ხაზზე, ჩატში, ელ-ფოსტასა და Facebook გვერდზე შემოსულ კითხვებზე დროული პასუხი;
  • მომხმარებელთა კმაყოფილებაზე მუდმივი ზრუნვა და რთულ მომხმარებელთან ეფექტური კომუნიკაციის წარმოება;
  • მიღებული ინფორმაციიდან გამომდინარე, გაყიდვების პროცესის გაუმჯობესებაზე წინადადების წარდგენა;
  • განვითარების მიზნით დაგეგმილ ტრენინგებსა და სემინარებზე დასწრება;
  • ინდივიდუალური და გუნდური მიზნების შესრულება;   

 

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

  • უმაღლესი განათლება
  • რუსული ენის სასაუბრო დონეზე ცოდნა;
  • MS office პროგრამების ცოდნა;


უნარ - ჩვევები:

  • გამართული წერისა და მეტყველების, კომუნიკაციის კარგი უნარი;
  • ეფექტიანი გაყიდვების უნარი;
  • კლიენტების დარწმუნების და გადაწყვეტილების დამოუკიდებლად მიღების უნარი;
  • სტრესულ ვითარებაში მუშაობის უნარი;
  • მჭიდრო გრაფიკის პირობებში მუშაობის უნარი;
  • პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა;
  • გაწონასწორებული, დეტალებზე ორიენტირებული, პუნქტუალური;
  • გუნდური მუშაობის უნარი;
განაცხადის შეტანა Linkedin-ით
განაცხადის შეტანა CV-ით

მოლარე - გორი

გამოქვეყნდა: 11-10-2021 ბოლო ვადა: 11-11-2021

ძირითადი მოვალეობები:

  • კლიენტთა სწრაფი, ეფექტური და თავაზიანი მომსახურება; 
  • ნაღდ ფულთან დაკავშირებული ოპერაციების წარმოება; 
  • ფულადი სახსრების მართვა და კონტროლი სალაროში; 
  • ფულადი გზავნილების სისტემით ოპერაციების განხორციელება; 
  • ვალუტის გაცვლითი ოპერაციების წარმოება;
  • კომუნალური გადახდების განხორციელება;
  • დოკუმენტაციის სწორი და დროული წარმოება; 
  • კლიენტების მოზიდვა, მათთვის კონსულტაციების გაწევა და კომპანიის პროდუქტების შეთავაზება.

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

  • ბაკალავრის ხარისხი ეკონომიკის/ფინანსების/საბანკო საქმის ან ბიზნესის სფეროში;
  • მუშაობის მინიმუმ 1 წლიანი გამოცდილება ანალოგიურ პოზიციაზე;
  • სასურველია ინგლისური და რუსული ენების ცოდნა; 
  • საოფისე კომპიუტერული პროგრამების ცოდნა; 
  • სასურველია საბანკო კომპიუტერული პროგრამა ALTA-ში მუშაობის გამოცდილება; 
  • გუნდური მუშაობის უნარი, ანალიტიკური აზროვნება;
  • პრობლემების გადაჭრის და გადაწყვეტილების დამოუკიდებლად მიღების უნარი;
  • პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა;
  • კარგი ზეპირი და წერილობითი კომუნიკაციის უნარი;
  • კეთილსინდისიერი, მოტივირებული, შრომისმოყვარე, ორგანიზებული; 
  • კლიენტების თავაზიანად მომსახურების უნარი.
განაცხადის შეტანა Linkedin-ით
განაცხადის შეტანა CV-ით

მოლარე - ანაზღაურებადი სტაჟირება (ახალციხე)

გამოქვეყნდა: 11-10-2021 ბოლო ვადა: 11-11-2021

ძირითადი მოვალეობები: 

  • კლიენტთა სწრაფი, ეფექტური და თავაზიანი მომსახურება; 
  • ნაღდ ფულთან დაკავშირებული ოპერაციების წარმოება; 
  • ფულადი სახსრების მართვა და კონტროლი სალაროში; 
  • ფულადი გზავნილების სისტემით ოპერაციების განხორციელება; 
  • ვალუტის გაცვლითი ოპერაციების წარმოება;
  • კომუნალური გადახდების განხორციელება;
  • დოკუმენტაციის სწორი და დროული წარმოება; 
  • კლიენტების მოზიდვა, მათთვის კონსულტაციების გაწევა და კომპანიის პროდუქტების შეთავაზება.

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

  • ბაკალავრის ხარისხი ან დამამთავრებელი კურსის სტუდენტი ეკონომიკის/ფინანსების/საბანკო საქმის ან ბიზნესის სფეროში სასურველია ინგლისური და რუსული ენების ცოდნა; 
  • საოფისე კომპიუტერული პროგრამების ცოდნა; 
  • საბანკო კომპიუტერული პროგრამა ALTA-ში მუშაობის გამოცდილება ჩაითვლება უპირატესობა
  • გუნდური მუშაობის უნარი, ანალიტიკური აზროვნება;
  • პრობლემების გადაჭრის და გადაწყვეტილების დამოუკიდებლად მიღების უნარი;
  • პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა;
  • კარგი ზეპირი და წერილობითი კომუნიკაციის უნარი;
  • კეთილსინდისიერი, მოტივირებული, შრომისმოყვარე, ორგანიზებული; 
  • კლიენტების თავაზიანად მომსახურების უნარი.
განაცხადის შეტანა Linkedin-ით
განაცხადის შეტანა CV-ით

მოლარე - ანაზღაურებადი სტაჟირება (თელავი)

გამოქვეყნდა: 27-09-2021 ბოლო ვადა: 27-10-2021

ძირითადი მოვალეობები: 

  • კლიენტთა სწრაფი, ეფექტური და თავაზიანი მომსახურება; 
  • ნაღდ ფულთან დაკავშირებული ოპერაციების წარმოება; 
  • ფულადი სახსრების მართვა და კონტროლი სალაროში; 
  • ფულადი გზავნილების სისტემით ოპერაციების განხორციელება; 
  • ვალუტის გაცვლითი ოპერაციების წარმოება;
  • კომუნალური გადახდების განხორციელება;
  • დოკუმენტაციის სწორი და დროული წარმოება; 
  • კლიენტების მოზიდვა, მათთვის კონსულტაციების გაწევა და კომპანიის პროდუქტების შეთავაზება.

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

  • ბაკალავრის ხარისხი ან დამამთავრებელი კურსის სტუდენტი ეკონომიკის/ფინანსების/საბანკო საქმის ან ბიზნესის სფეროში სასურველია ინგლისური და რუსული ენების ცოდნა; 
  • საოფისე კომპიუტერული პროგრამების ცოდნა; 
  • საბანკო კომპიუტერული პროგრამა ALTA-ში მუშაობის გამოცდილება ჩაითვლება უპირატესობა
  • გუნდური მუშაობის უნარი, ანალიტიკური აზროვნება;
  • პრობლემების გადაჭრის და გადაწყვეტილების დამოუკიდებლად მიღების უნარი;
  • პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა;
  • კარგი ზეპირი და წერილობითი კომუნიკაციის უნარი;
  • კეთილსინდისიერი, მოტივირებული, შრომისმოყვარე, ორგანიზებული; 
  • კლიენტების თავაზიანად მომსახურების უნარი.
განაცხადის შეტანა Linkedin-ით
განაცხადის შეტანა CV-ით

მოლარე - თელავი

გამოქვეყნდა: 27-09-2021 ბოლო ვადა: 27-10-2021

ძირითადი მოვალეობები:

  • კლიენტთა სწრაფი, ეფექტური და თავაზიანი მომსახურება; 
  • ნაღდ ფულთან დაკავშირებული ოპერაციების წარმოება; 
  • ფულადი სახსრების მართვა და კონტროლი სალაროში; 
  • ფულადი გზავნილების სისტემით ოპერაციების განხორციელება; 
  • ვალუტის გაცვლითი ოპერაციების წარმოება;
  • კომუნალური გადახდების განხორციელება;
  • დოკუმენტაციის სწორი და დროული წარმოება; 
  • კლიენტების მოზიდვა, მათთვის კონსულტაციების გაწევა და კომპანიის პროდუქტების შეთავაზება.

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

  • ბაკალავრის ხარისხი ეკონომიკის/ფინანსების/საბანკო საქმის ან ბიზნესის სფეროში;
  • მუშაობის მინიმუმ 1 წლიანი გამოცდილება ანალოგიურ პოზიციაზე;
  • სასურველია ინგლისური და რუსული ენების ცოდნა; 
  • საოფისე კომპიუტერული პროგრამების ცოდნა; 
  • სასურველია საბანკო კომპიუტერული პროგრამა ALTA-ში მუშაობის გამოცდილება; 
  • გუნდური მუშაობის უნარი, ანალიტიკური აზროვნება;
  • პრობლემების გადაჭრის და გადაწყვეტილების დამოუკიდებლად მიღების უნარი;
  • პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა;
  • კარგი ზეპირი და წერილობითი კომუნიკაციის უნარი;
  • კეთილსინდისიერი, მოტივირებული, შრომისმოყვარე, ორგანიზებული; 
  • კლიენტების თავაზიანად მომსახურების უნარი.
განაცხადის შეტანა Linkedin-ით
განაცხადის შეტანა CV-ით