ვაკანსიები

ვაკანსიები

მინი დაკრედიტების ექსპერტი - თბილისი

გამოქვეყნდა: 04-07-2019 ბოლო ვადა: 04-08-2019

ძირითადი მოვალეობები:

  • კომპანიისთვის სასურველი კლიენტების მოძიება და მოზიდვა
  • კლიენტისგან სწორი ინფორმაციის ამოღება
  • კლიენტის სოციალური და ფინანსური ანალიზი
  • საკრედიტო პროექტის მომზადება და რისკების კომიტეტზე წარდგენა
  • სესხის გაცემის პორცესის უზრუნველყოფა
  • საკრედიტო პორტფელის მართვა

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

განათლება

  • ბაკალავრი ან ბაკალავრიატის კურსის სტუდენტი ფინანსების მათემატიკის ან მომიჯნავე განხრით

ცოდნა

  • ელემენტარული მათემატიკის ცოდნა
  • ფინანსების საფუძვლების ცოდნა
  • კომპიუტერული საოფისე პროგრამების ცოდნა

უნარ - ჩვევები

  • ეფექტური კომუნიკაციის და დარწმუნების უნარი
  • ინფორმაციის მოძიების და გადამოწმების უნარი
  • გაყიდვების უნარი

 

განაცხადის შეტანა Linkedin-ით
განაცხადის შეტანა CV-ით

მინი დაკრედიტების ექსპერტი - ბათუმი

გამოქვეყნდა: 04-07-2019 ბოლო ვადა: 04-08-2019

ძირითადი მოვალეობები:

  • კომპანიისთვის სასურველი კლიენტების მოძიება და მოზიდვა
  • კლიენტისგან სწორი ინფორმაციის ამოღება
  • კლიენტის სოციალური და ფინანსური ანალიზი
  • საკრედიტო პროექტის მომზადება და რისკების კომიტეტზე წარდგენა
  • სესხის გაცემის პორცესის უზრუნველყოფა
  • საკრედიტო პორტფელის მართვა

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

განათლება

  • ბაკალავრი ან ბაკალავრიატის კურსის სტუდენტი ფინანსების მათემატიკის ან მომიჯნავე განხრით

ცოდნა

  • ელემენტარული მათემატიკის ცოდნა
  • ფინანსების საფუძვლების ცოდნა
  • კომპიუტერული საოფისე პროგრამების ცოდნა

უნარ - ჩვევები

  • ეფექტური კომუნიკაციის და დარწმუნების უნარი
  • ინფორმაციის მოძიების და გადამოწმების უნარი
  • გაყიდვების უნარი

 

განაცხადის შეტანა Linkedin-ით
განაცხადის შეტანა CV-ით

მინი დაკრედიტების ექსპერტი - გურჯაანი

გამოქვეყნდა: 04-07-2019 ბოლო ვადა: 04-08-2019

ძირითადი მოვალეობები:

  • კომპანიისთვის სასურველი კლიენტების მოძიება და მოზიდვა
  • კლიენტისგან სწორი ინფორმაციის ამოღება
  • კლიენტის სოციალური და ფინანსური ანალიზი
  • საკრედიტო პროექტის მომზადება და რისკების კომიტეტზე წარდგენა
  • სესხის გაცემის პორცესის უზრუნველყოფა
  • საკრედიტო პორტფელის მართვა

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

განათლება

  • ბაკალავრი ან ბაკალავრიატის კურსის სტუდენტი ფინანსების მათემატიკის ან მომიჯნავე განხრით

ცოდნა

  • ელემენტარული მათემატიკის ცოდნა
  • ფინანსების საფუძვლების ცოდნა
  • კომპიუტერული საოფისე პროგრამების ცოდნა

უნარ - ჩვევები

  • ეფექტური კომუნიკაციის და დარწმუნების უნარი
  • ინფორმაციის მოძიების და გადამოწმების უნარი
  • გაყიდვების უნარი

 

განაცხადის შეტანა Linkedin-ით
განაცხადის შეტანა CV-ით

მინი დაკრედიტების ექსპერტი - ქუთაისი

გამოქვეყნდა: 04-07-2019 ბოლო ვადა: 04-08-2019

ძირითადი მოვალეობები:

  • კომპანიისთვის სასურველი კლიენტების მოძიება და მოზიდვა
  • კლიენტისგან სწორი ინფორმაციის ამოღება
  • კლიენტის სოციალური და ფინანსური ანალიზი
  • საკრედიტო პროექტის მომზადება და რისკების კომიტეტზე წარდგენა
  • სესხის გაცემის პორცესის უზრუნველყოფა
  • საკრედიტო პორტფელის მართვა

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

განათლება

  • ბაკალავრი ან ბაკალავრიატის კურსის სტუდენტი ფინანსების მათემატიკის ან მომიჯნავე განხრით

ცოდნა

  • ელემენტარული მათემატიკის ცოდნა
  • ფინანსების საფუძვლების ცოდნა
  • კომპიუტერული საოფისე პროგრამების ცოდნა

უნარ - ჩვევები

  • ეფექტური კომუნიკაციის და დარწმუნების უნარი
  • ინფორმაციის მოძიების და გადამოწმების უნარი
  • გაყიდვების უნარი

 

განაცხადის შეტანა Linkedin-ით
განაცხადის შეტანა CV-ით

მინი დაკრედიტების ექსპერტი - გორი

გამოქვეყნდა: 04-07-2019 ბოლო ვადა: 04-08-2019

ძირითადი მოვალეობები:

  • კომპანიისთვის სასურველი კლიენტების მოძიება და მოზიდვა
  • კლიენტისგან სწორი ინფორმაციის ამოღება
  • კლიენტის სოციალური და ფინანსური ანალიზი
  • საკრედიტო პროექტის მომზადება და რისკების კომიტეტზე წარდგენა
  • სესხის გაცემის პორცესის უზრუნველყოფა
  • საკრედიტო პორტფელის მართვა

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

განათლება

  • ბაკალავრი ან ბაკალავრიატის კურსის სტუდენტი ფინანსების მათემატიკის ან მომიჯნავე განხრით

ცოდნა

  • ელემენტარული მათემატიკის ცოდნა
  • ფინანსების საფუძვლების ცოდნა
  • კომპიუტერული საოფისე პროგრამების ცოდნა

უნარ - ჩვევები

  • ეფექტური კომუნიკაციის და დარწმუნების უნარი
  • ინფორმაციის მოძიების და გადამოწმების უნარი
  • გაყიდვების უნარი

 

განაცხადის შეტანა Linkedin-ით
განაცხადის შეტანა CV-ით

სისტემური ადმინისტრატორი

გამოქვეყნდა: 18-06-2019 ბოლო ვადა: 18-07-2019

ძირითადი საპასუხისმგებლო მოვალეობები და ფუნქციები:

  • ცენტრალურ და სარეზერვო დატაცენტრებში არსებული სერვერების და სერვისების მომსახურება, ფიზიკური დაზიანების შემთხვევაში დროული რეაგირება
  • სხვადასხვა მწარმოებლის სერვერული აპარატურის აწყობა, განთავსება და მომსახურება
  • სერვერების, სერვისების, ქსელის და სხვა კრიტიკული კომპონენტების მონიტორინგის სისტემების ინსტალაცია, ადმინისტრირება, განახლება და მართვა
  • სისტემებზე სერვის პაკების და განახლებების ინსტალაცია, სისტემების სტაბილური მუშაობის უზრუნველსაყოფად
  • ვირტუალურ გარემოში პროცესორის დატვირთვების განაწილება, დისკების, ოპერატიული მეხსიერების და რეზერვირების სისტემების განაწილება
  • ინფორმაციული ტექნოლოგიების სფეროში შესყიდვების პროცესში მონაწილეობის მიღება
  • მომხმარებელთა უფლებრივი და ფუნქციური ჯგუფების შექმნა და უფლებების განსაზღვრა
  • Domain Controller-ის კონფიგურაცია, მართვა და ტექნიკური მომსახურება
  • ელექტრონული საფოსტო სისტემის Zimbra - ს ინსტალაცია, ადმინისტრირება, განახლება და მართვა
  • მომხმარებელთა საფოსტო ჯგუფების შექმნა/მოდიფიკაცია/წაშლა
  • სერვერის ლოგების ყოველდღიური კონტროლი და ანალიზი
  • სერვერებსა და მომხმარებლის კომპიუტერებზე ანტივირუსული დაცვის სისტემის ინსტალაცია, ადმინისტრირება
  • ანტივირუსული ბაზების, განახლებების და ლიცენზიების მართვა
  • პროგრამული უზრუნველყოფის პარამეტრების კონფიგურაცია
  • ვირტუალური სისტემების მომსახურება, Hyper–V ვირტუალური გარემოს კონფიგურაცია, მართვა და ტექნიკური მომსახურება
  • Hyper-V ვირტუალური არქიტექტურის ინსტალაცია/კონფიგურაცია
  • სერვერების მიგრაცია/კლონირება
  • მონაცემთა რეზერვაციის სისტემის მომსახურება, რეზერვაციის (Backup) სისტემის კონფიგურაცია, მართვა და ტექნიკური მომსახურება
  • დომენური ჩანაწერების სერვისის DNS ინსტალაცია, ადმინისტრირება, განახლება და მართვა
  • სერვისების კონტროლი DNS
  • დომენური ჩანაწერების რეგისტრაცია/ცვლილება/გაუქმება
  • სერვერის ლოგების ყოველდღიური კონტროლი და ანალიზი
  • სერვერის პროგრამული და აპარატურული მონიტორინგი
  • ვებსერვისებისთვის, ვებ სერვერების ინსტალაცია, ადმინისტრირება, განახლება და მართვა (Microsoft IIS, Apache)
  • ინტერნეტ წვდომების ფილტრი და Firewall სერვერის  ინსტალაცია, ადმინისტრირება, განახლება და მართვა  (TMG 2010 Server, UAG 2010)
  • ფაილების "Sharing"-ის სისტემის ინსტალაცია, ადმინისტრირება, განახლება და მართვა (Microsoft File Sharing services)
  • ბეჭდვის და სკანირების "Sharing"-ის სისტემის ინსტალაცია, ადმინისტრირება, განახლება და მართვა (Microsoft Print & Scan Sharing services)
  • Microsoft -ის პროდუქტების ლიცენზირების და აქტივაციის სისტემის  ინსტალაცია, ადმინისტრირება, განახლება და მართვა (Microsoft KMS Server)
  • Help Desk-ის პროგრამული უზრუნველყოფის ინსტალაცია, ადმინისტრირება, განახლება და მართვა (Manage Engine Service Desk Plus)
  • კომპანიის ინფორმაციული ტექნოლოგიების სფეროში არსებული პოლიტიკების რეალიზება და დაცვა
  • ახალი ტექნოლოგიების პერმანენტული გაცნობა–შესწავლა, შრომისა და სამუშაო ინფრასტრუქტურის ეფექტურობის გაზრდის მიზნით

საჭირო კვალიფიკაცია და მოთხოვნები:

  • უმაღლესი განათლება
  • მინიმუმ ერთწლიანი გამოცდილება ინფორმაციული ტექნოლოგიების სფეროში
  • ოპერაციული სისტემების ცოდნა
  • ქსელის აპარატურული და პროგრამული უზრუნვეყოფის ცოდნა
  • ქსელის სისტემური დაცვის დაგეგმარების და ორგანიზების შესაძლებლობა
  • აპარატული უზრუნველყოფის ტექნიკური მახასიათებლების, კუნსტრუქციული თავისებურებებისა და ექსპლოატაციის რეჟიმების ცოდნა 
  • აპარატული უზრუნველყოფის დაზიანების დიაგნოსტირების და შესაბამისი ღონისძიებების გატარების ცოდნა
  • Asterisk- თან მუშაობის გამოცდილება (Voipტელეფონია)
  • სამომხმარებლო პროგრამული უზრუნველყოფის ცოდნა
  • მაღალი პასუხისმგებლობის გრძნობა და საქმისადმი კეთილსინდისიერი დამოკიდებულება
  • ორგანიზებულობა, კომუნიკაბელურობა, პუნქტუალურობა
  • კოლეგიალურობა, გუნდურობა, არაკონფლიქტურობა
  • სწავლის და განვითარების სურვილი

დაინტერესებულ კანდიდატებს, გთხოვთ, გამოაგზავნოთ CV/რეზიუმე ან LinkedIn-ის URL ბმული, შემდეგ მისამართზე: finance@mbc.com.ge


 

განაცხადის შეტანა Linkedin-ით
განაცხადის შეტანა CV-ით

საოპერაციო პროდუქტების გაყიდვების მენეჯერი

გამოქვეყნდა: 18-06-2019 ბოლო ვადა: 18-07-2019

ძირითადი მოვალეობები:

  • საოპერაციო პროდუქტების (ფულადი გზავნილები, კონვერტაციები, ონლაინ სერვისები და სხვა) გაყიდვების სტრატეგიის შემუშავება, დანერგვა და კონტროლი
  • ბაზარზე არსებული მოთხოვნილებების გათვალისწინებით ახალი პროდუქტების შექმნისა და განვითარების ინიცირება
  • გაყიდვების გეგმების შემუშავება
  • გაყიდვების ყოველდღიური ზედამხედველობა, პროცესის ანალიზი და პროგნოზირება  
  • გაყიდვებისთვის შესაბამისი პროცედურების შემუშავება და დანერგვა
  • მარკეტინგული აქტივობების დაგეგმვა და განხორციელება
  • მარკეტინგული ღონისძიებების ეფექტურობის შეფასება
  • ჯვარედინი გაყიდვების ტენდენციების მუდმივი ანალიზი
  • მიზნობრივი ბაზრის კვლევა
  • პოტენციური და არსებული კლიენტების მონაცემთა ბაზაზე მუშაობა, მისი მუდმივი განახლება და მონიტორინგი
  • პერიოდული ტრეინინგების ჩატარება საოპერაციო პროდუქტების მახასიათებლებისა და გაყიდვების მიმართულებით
  • გაყიდვების შესახებ სტატისტიკური მონაცემების წარმოება, მათი ანალიზი და შესაბამისი ანგარიშების მომზადება

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

  • უმაღლესი განათლება ფინანსების/ბიზნესის/ეკონომიკის სფეროში (სასურველია მაგისტრის ხარისხი)
  • საფინანსო სფეროში მენეჯერულ პოზიციაზე მუშაობის  მინიმუმ 2 წლიანი გამოცდილება
  • გაყიდვების კუთხით (საცალო/საოპერაციო პროდუქტები) მუშაობის  მინიმუმ 3 წლიანი გამოცდილება
  • ინგლისური და რუსული ენების კარგად ცოდნა
  • საოფისე კომპიუტერული პროგრამების კარგად ცოდნა
  • გუნდური მუშაობის უნარი, ანალიტიკური აზროვნება
  • პრობლემების გადაჭრის და გადაწყვეტილების დამოუკიდებლად მიღების უნარი
  • პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა
  • კარგი ზეპირი და წერილობითი კომუნიკაციის უნარი
  • კეთილსინდისიერი, მოტივირებული, შრომისმოყვარე, ორგანიზებული

დაინტერესებულ კანდიდატებს, გთხოვთ, ეწვიოთ მითითებულ ბმულს: https://bit.ly/2Kf8oKJ და შესაბამისი ვაკანსიის გვერდზე ატვირთოთ თქვენი რეზიუმე/CV ან LinkedIn-ის URL ბმული.

განაცხადის შეტანა Linkedin-ით
განაცხადის შეტანა CV-ით

ლოჯისტიკისა და შესყიდვების სპეციალისტი

გამოქვეყნდა: 18-06-2019 ბოლო ვადა: 18-07-2019

ძირითადი მოვალეობები:

  • სერვის ცენტრების გარეგანი იერსახის მოწესრიგება მისოში არსებული სტანდარტების შესაბამისად
  • ახალი ოფისების გახსნისთვის საჭირო სამუშაოების დაგეგმვა და ორგანიზება
  • მწარმოებლების,შემკეთებლების და რეალიზატორების მოძიება პირობების შეთანხმება და მათთან კონტაქტების დამყარება
  • მომწოდებელთა ბაზის შესწავლა, შესყიდვების და სატენდერო პროცესების წარმართვა
  • მარეგულირებელ ორგანოებთან ურთიერთობა ოფისების გარეგან იერსახესთან დაკავშირებული პროექტების განსახორციელებლად საჭირო ნებართვების აღებისა და ტექნიკური პირობების შეთანხმების მიზნით
  • სარეკლამო კომპანიებთან თანამშრომლობა
  • სარეკლამო მასალების დამზადების/და ბეჭდვის უზრუნველყოფა და მისოს ფილიალებისთვის მიწოდება
  • სერვის ცენტრების ინტერიერისა და ექსტერიერის მუდმივი მონიტორინგი

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

  • უმაღლესი განათლება
  • ანალოგიურ პოზიციაზე მუშაობის მინიმუმ 1 წლიანი გამოცდილება (სასურველია საფინანსო/საბანკო სექტორში)
  • საოფისე პროგრამების  ცოდნა
  • გუნდური მუშაობის და დაძაბულ რეჟიმში მუშაობის უნარი
  • ანალიტიკური აზროვნება, გადაწყვეტილებების დამოუკიდებლად მიღების უნარი
  • პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა
  • კეთილსინდისიერი, მოტივირებული, შრომისმოყვარე, ორგანიზებული

დაინტერესებულ კანდიდატებს, გთხოვთ, გამოაგზავნოთ CV/რეზიუმე ფოტოსურათით ან LinkedIn-ის URL ბმული, შემდეგ მისამართზე: vacancy@mbc.com.ge 

განაცხადის შეტანა Linkedin-ით
განაცხადის შეტანა CV-ით