ძირითადი მოვალეობები:
- მისოს AML ჯგუფის ხელმძღვანელობა, მისი მუშაობის კოორდინაცია, დაქვემდებარებული თანამშრომელების სამუშაოების, ფუნქცია-მოვალეობების განსაზღვრა, განაწილება, შესრულების კონტროლი;
- მისოში ფულის გათეთრებისა და ტერორიზმის დაფინანსების წინააღმდეგ ბრძოლის პოლიტიკებისა და პროცედურების დანერგვა, საკანონმდებლო მოთხოვნებთან შესაბამისობის უზრუნველყოფის მიზნებისთვის მათი პერიოდული განახლება, აღნიშნული პროცედურების შესრულებაზე კონტროლი და ეფექტურობის უზრუნველყოფა;
- მონიტორინგს დაქვემდებარებული გარიგებების (ოპერაციების) შესახებ ინფორმაციის მიღების პროცესის ეფექტურობის უზრუნველყოფა;
- მისოს სტრუქტურული ერთეულებისგან უჩვეულო და საეჭვო გარიგებების (ოპერაციების) შესახებ ინფორმაციის მიღება, კლიენტის გადამოწმების პროცესში ინფორმაციის მიღება, შეფასება და შესაბამისი გადაწყვეტილებების მიღება;
- მონიტორინგის პროცესთან დაკავშირებული საკითხების შესახებ მისოს თანამშრომლებისთვის კონსულტაციის გაწევა, მათ შორის, კლიენტის იდენტიფიკაციის და შესწავლის პროცესში და მათ მიერ ფულის გათეთრებისა და ტერორიზმის დაფინანსების რისკის შეფასებისას;
- თანამშრომელთა სწავლება/ტრენინგი, კონსულტაცია და შესაბამისი საინფორმაციო-სასწავლო მასალების მიწოდება;
- მისოს ხელმძღვანელობისთვის (დირექტორატისა და სამეთვალყურეო საბჭოს წევრებისათვის) განხორციელებული ღონისძიებების შესახებ პერიოდული ანგარიშგების წარდგენა. მათ შორის, შიდა პოლიტიკა-პროცედურებისა და პროცესების სრულყოფის თაობაზე წინადადებების მომზადება და წარდგენა;
- საქართველოს ფინანსური მონიტორინგის სამსახურის მოთხოვნებისა და რეკომენდაციების შესრულების უზრუნველყოფა;
- საქართველოს ეროვნული ბანკისა და სხვა შესაბამისი ორგანოებიდან კონტროლის გაუმჯობესების შესახებ მიღებულ მოთხოვნებსა და რეკომენდაციებზე სათანადო რეაგირება;
- საქართველოს ეროვნული ბანკის ზედამხედველობის ანგარიშგების შედგენისა და ანგარიშგების დადგენილი ფორმითა და დადგენილ ვადებში წარდგენის უზრუნველყოფა;
- საქართველოს ეროვნული ბანკის მიერ ადგილზე შემოწმებასთან დაკავშირებული საჭირო ღონისძიებების ორგანიზება და ეროვნული ბანკის მოთხოვნების შესრულების უზრუნველყოფა;
- მონიტორინგის პროცესის უკეთესად წარმართვის მიზნით, პროგრამული უზრუნველყოფის ცვლილებაზე შუამდგომლობების დაყენება, დანერგვასა და ტესტირების პროცესში მონაწილეობა.
საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:
- უმაღლესი განათლება იურიდიული, ეკონომიკის, ბიზნესის ადმინისტრირების ან მსგავსი მიმართულებით;
- სასურველია მსგავს პოზიციაზე მუშაობის მინიმუმ 1 წლიანი გამოცდილება;
- აუცილებელია - საფინანსო სფეროში მუშაობის მინიმუმ 3 წლიანი გამოცდილება; მიკროსაფინანსო ორგანიზაციების საქმიანობის მარეგულირებელი საკანონმდებლო მოთხოვნების ცოდნა, ფულის გათეთრების და ტერორიზმის დაფინანსების აღკვეთის ხელშეწყობის საკანონმდებლო მოთხოვნების და საუკეთესო საერთაშორისო პრაქტიკის ძალიან კარგი ცოდნა; ინგლისური ენის ცოდნა; საოფისე კომპიუტერული პროგრამების ძალიან კარგი ცოდნა.
უნარ - ჩვევები:
- აუცილებელია - ანალიტიკური აზროვნება, გუნდის მართვის უნარი, დეტალებზე ორიენტირებულობა, ეფექტური კომუნიკაციის უნარი, ახალი ტექნოლოგიების სწრაფი ათვისების უნარი, კრიტიკულ სიტუაციაში სწრაფი რეაგირებისა და გადაწყვეტილების დამოუკიდებლად მიღების უნარი, კარგი ზეპირი და წერილობითი კომუნიკაციის უნარი;
- სასურველია - თვითკრიტიკულობა, თვითმოტივირებულობა.
ჩვენ გთავაზობთ:
- განვითარების შესაძლებლობას;
- ჯანმრთელობის დაზღვევის პაკეტს;
- Fitpass მომსახურების კორპორატიული პაკეტით სარგებლობის შესაძლებლობას;
- დასაქმებულის საპენსიო შენატანი (2%) სრულად ფინანსდება კომპანიის მხრიდან.